Why the World hates Christians

SNÄLLA, LYSSNA PÅ DENNA PREDIKAN av David Wilkerson. Det är viktigt att ta in ordet under hela veckan och denna predikan är en varning till de som vill ha en "Modern" kyrka.  Sätt på lite kaffe och ät frukost till Guds ord istället för lördagsmorgon på Tv4. Eller gör som jag bliviti välsignad att göra, sätt på predikan på din smartphone ta på dig ett para hörlurar och ta en långpromenad med Guds ord. Det är ett starkt budskap, men det kan inte komma i ett bättre läge. 

Jag kände inte David Wilkerson personligen, men jag måste erkänna att jag grät en del när han gick bort.  Jag saknar redan en sådan Guds man med starka men sanna ord. 

Se länken nedan. Gud välsigne dig!

http://www.youtube.com/watch?v=ROsJ4BI7ZcY&playnext=1&list=PL92BE7EF6A419A752

//RC 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0