Run for your life!

Att springa i skogen är så underbart skönt. En hel mil blev det för första gången i år och det var med herrens kraft som jag klarade hela vägen. En skogsmil med alla backar på 52 minuter är inte fy skam på andra försöket. Jag kunde nästan känna hur den helige ande lyfte mig vidare när jag ville ge upp. Kanske förbereder herren mig för att springa för mitt liv, springa för honom. Jag vill gärna dela med mig av ett youtube klipp som är så mäktikgt och fyllt av den helige andes närvaro.

Se detta youtube klipp kära läsare. Ta till dig, vi lever i de sista tiderna, förneka inte din synd herren förlåter alla som har ånger i sitt hjärta. Men förneka inte om du lever i synd, du lurar bara dig själv. Allt händer inte över en natt, men ha som mål att befria dig från allt ont som binder dig. Befria dig från alla falska läror där värdsliga förmåner går före förmånen att Jesus dog får våra synder och frälste oss. Jesus kommer att komma tillbaka, var förberedd, spring iväg från allt som kallar sig något men är något annat. Spring till Jesus, vad säger den helige anden till ditt hjärta?

http://www.youtube.com/watch?v=6A6lWl_XzKA


Jesus älskar dig, han vill ha dig hos dig.

/RC

Kommentarer
Postat av: Theresia

Härligt att springa!! :)

Läs Rom kap 12-15

2011-04-21 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0